Subject: Re: [lojban] Re: Le Petit Prince - VIII

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2002 20:04:42 +0000

la djorden cusku di'e

>[...]
> > > > -- i go'i pei --sei le xrula cu xutla spusku-- i mi dunli le
> > > > solri le ka jbena ca makau
>
> .i.e'u lu surla spusku li'u .i pe'ipei

i pe'i frica i zo surla srana le cusku i zo xutla srana le se
cusku a le nu cusku i lo'e xutla cu manfo gi'e na cpina lo te
ganse

>[...]
> > > > ni'o lu mutce terpa lo'e vacri brife i na zabna funca lo'e
> > > > spati --sei le cmalu noltrube'a cu zgana-- i le vi xrula cu
> > > > mutce pluja li'u
>
> .i mu'i ma cusku zo lu jo'u zo le'u va'o lo'enu pensi .i .e'u
> stidi lenu cusku ja tavla ja bacru

i lei valsi cu se krasi le noltrube'a i pe'i zo lu mapti i le
cusku cu sitna le se pensi

> .i ku'i leza'i do cusku na'ebo
> lo'u -- le'u cu cizra .isemu'ibo mi pensi ledu'u xukau le noltrube'a
> cu pensi jenai cusku

i mi pilno le tadji pe le se fanva i zoi ke -- ke sinxa le nu
cenba le ka makau cusku

>[...]
> .u'i .iku'i mi na stidi tu'a lo brabramabla lujvo to mi ji'a naku
> nelci toito ku'i ji'a mi jinvi ledu'u lo'e nu lujvo zbasu cu na
> se jalge tu'a by.ly. toi .i .e'u do cusku lu frili jitfa li'u .a
> lu filseljmi jitfa li'u .a lo drata

i le jitfa cu klina ki'u le nu jy na zunti le jetnu i lu frili
jitfa li'u e lu filseljmi jitfa li'u cu stidi lo drata mi

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8. 
http://join.msn.com/?page=features/junkmail