Subject: Re: [lojban] Re: Le Petit Prince - VIII

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 16 Nov 2002 03:56:07 +0000

la djorden cusku di'e

> > i pe'i frica i zo surla srana le cusku i zo xutla srana le se
> > cusku a le nu cusku i lo'e xutla cu manfo gi'e na cpina lo te
> > ganse
>
> .i pau do na cusku lu manfo cusku li'u mu'i ma

i mu'a mu'i le nu le lunra cu crino cirla i zo'o ku'i la'a do
djica le nu retsku lo drata i zo na su'oroi tcica

i mi pilno zo xutla mu'i le nu mi djica le nu stali lo jibni
be le se fanva

>[...]
> > i le jitfa cu klina ki'u le nu jy na zunti le jetnu i lu frili
> > jitfa li'u e lu filseljmi jitfa li'u cu stidi lo drata mi
>
> .i .o'o do pensi tu'a le sidju valsi po'o vau pe'i .i le tai pilno
> pe zo klina cu jai se xusra le liste fai ledu'u ca'a naldrani

i ei do ca djuno le du'u mi na curmi le nu le liste cu basti mi
le nu pensi

> .i mi stidi tu'a zo nalzu'i .iku'i pe'i romu'ei ledu'u do na nelci
> la'edi'u kei lonu cnino lujvo zbasu cu se nitcu do

i mi na e do nitcu i mi se mansa zo klina i mu'a pe'i lo'e fatci
ka'e klina lo'e nu jimpe

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE* 
http://join.msn.com/?page=features/junkmail