Subject: Re: [lojban] Re: Le Petit Prince - IX

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Nov 2002 23:20:43 +0000

la djorden cusku di'e

> > ni'o pe'i ny se prali le nu cliva kei lo nu loi cilce cipni cu
> > zdacne i ca le nuncliva cerni ny gasnu le nu le ny terdi cu mulno
> > cnici i ny kurji derlumci lei cikna je'erma'a i ny ponse re
> > je'erma'a noi cikna zi'e noi xamgu se pilno fi le nu glagau le
[...]
>
> pamai xu le sumti porsi pe le pamoi jufra cu jai se srera

i na go'i i ny pilno lei cipni le nu cliva le terdi be ny i lei
cipni cu vofli pa'one'a le terdi

> .i mi
> na djuno ki'u leza'i mi na mulno jimpe ledu'u makau cipni .e
> ledu'u ki'u makau vajni lenu le noltrube'a cu jinsygau le terdi
> po ri .i .e'o ko ciksi fi mi

i ny jinsygau le ny terdi ki'u le nu ny cnici prenu

> .i remai mi pensi ledu'u makau satci smuni zo je'erma'a .i xu
> satci fi leka ce'u cmana .i morji ledu'u le noltrube'a cu barda
> bu'u le ri terdi gi'e cmalu vi .ibo ru'a nitcu lo toknu minji noi
> barda tai le'e cmana pe la terd. .i xu le'e cmana pe le terdi be
> le cmalu noltrube'a cu simsa ra leka barda .i pe'ipei lo tanru
> zo je'erma'a zmadu

i lo'e je'erma'a cu cmana noi jetce lo'e runme rokci ke'a i lei
je'erma'a be le terdi be le noltrube'a cu galtu simsa le cidni
be le tuple be ny

i pe'i lei di'e pixra ka'e sidju le nu jimpe i zoi zoi
http://galeb.etf.bg.ac.yu/mp/mp/ppchap9.html zoi

>toi
> > ni'o ji'a ny vimcu fau le nu milxe badri kei lei romoi be lei
> > tricrbaobabu co'arbanro i ny krici le du'u ny ba noroi xruti i
[...]
>
> .i xu zo le'i zo lei basti vi zo moi

i mi rivbi le nu pilno zo le'i

> .i .e'u lo simsa be lu ze'eba naku li'u cu zmadu lu ba noroi li'u
> .i pe'ipei go'i

i simsa i ki'u ma do na nelci lu ba noroi li'u

>toi
> > -- i co'o --sei ny fi le xrula cusku
>tosa'a
>
> .i .e'u zo cu se nitcu

i drani

>toi
> > ni'o ny se spaji le nu claxu lo'e nu vlasfa i ny stali fau le
> > nu mulno se cfipu gi'e jgari le blacygai i ny na jimpe fi le
> > vi tolvlile cando
>tosa'a
>
> .i na jimpe le pamoi be le'i jufra .i zo vlasfa jai cfipu

i le xrula ta'e pante gi'e valsi sfasa le noltrube'a ro da poi
ny zukte i caku ny se spaji le nu xy xendo tavla

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
Help STOP SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE* 
http://join.msn.com/?page=features/junkmail