Subject: Re: [lojban] Re: Le Petit Prince - IX

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2002 03:34:56 +0000

la djorden cusku di'e

> > > > ni'o pe'i ny se prali le nu cliva kei lo nu loi cilce cipni cu
> > > > zdacne i ca le nuncliva cerni ny gasnu le nu le ny terdi cu
[...]
>
> .i za'i mi na jimpe le jurfa kei ranji .i le si'o prali cu vajni
> sekai ma

i le nu cliva cu prali le noltrube'a tu'a lei cipni i bau le glico
zoi gy I think that for his escape he took advantage of the
migration of some wild birds gy

> > i mi rivbi le nu pilno zo le'i
>
> .i .uanaisai ma mukti .i pe'i lei cmavo pe tai zo le'i cu xamgu

i pe'i cizra gi'e na se nitcu

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE* 
http://join.msn.com/?page=features/junkmail