Subject: Re: Baseline

From: Nick Nicholas <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2002 20:31:32 +1100

cu'u la ctefan.

> la nik. nikolas. cusku
>
> lu(.i ta'o mi na birti ledu'u su'o da pu ritli rinsa la ctefan. ca'o 
> lenu
> cmima le jboste cecmu .i fi'i ctefan. .i .a'o do na xanku ki'u lepu'u
> darlu .i ri se ckaji le cecmu)li'u
>
> .i doipei? mi

.i ki'a do tavla za'a do .i pe'i .uanai

> .i za'a le rinsa be mi ja'a clite

.i clite .iku'i pe'i na tcila

.i do sanji lenu mi tavla fi do
.i .ue do cnino le cecmu gi'e ku'i pu'i tcidu rau selmri
.i,a'o do jinvi ledu'u la lojban. cu se vamji rauda do lenu do ri cilre
.i do pacna ?ma pu le nu cilre
.i ?xu da poi do sanji ba'o lenu cilre cu mapti ledo se pacna

-------------------- 
=================================----------------------
Dr Nick Nicholas. Unimelb, Aus. [email-masked]; 
www.opoudjis.net
"Electronic editors have to live in hope: hope that the long-awaited
standards for encoding texts for the computer will arrive; hope that 
they
will be workable; hope that software will appear to handle these texts;
hope that all the scholars of the world will have computers which can
drive the software (which does not yet exist) to handle the texts (which
have not yet been made) encoded in standard computer markup (which has 
not
yet been devised). To hope for all this requires a considerable belief 
in
the inevitability of progress and in the essential goodness of mankind."
(Peter M.W. 
Robinson)