Subject: [lojban] Re: Official Tengwar!

From: Nick Nicholas <[email-masked]>
Date: Sat, 7 Dec 2002 03:01:43 +1100

cu'u la .adam.

> de'i li 2002-12-06 ti'u li 20:43:00 la'o zoi. Nick Nicholas .zoi cusku 
> di'e
>
> >"there are other Tengwar schemes out there, by people actually
> >still with us as opposed to blogging about the right for infants to
> >bear arms" :-) .
>
> i .u'i ro da zo'u le du'u xukau da ca'o se bangu ja casnu la lojban.
> cu srana le du'u xukau tu'o se cusku be da cu .ei se jundi .ijeku'i le
> du'u makau jecta turni se jinvi da cu na srana

.i li'a go'i .i le mi selsku cu xusra leka vlina noi na jetnu ,i .ai mi 
tolcusku ri
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** 
****
* Dr Nick Nicholas, French & Italian, University of Melbourne, 
Australia *
[email-masked] http://www.opoudjis.net
* "Eschewing obfuscatory verbosity of locutional rendering, the 
*
circumscriptional appelations are excised." --- W. Mann & S. Thompson,
* _Rhetorical Structure Theory: A Theory of Text Organisation_, 1987. 
*
**** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** **** 
****