Subject: [lojban] Re: Official Tengwar!

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2002 10:33:45 -0800

On Fri, Dec 06, 2002 at 03:58:17PM +0200, Adam Raizen wrote:
> de'i li 2002-12-06 ti'u li 20:43:00 la'o zoi. Nick Nicholas .zoi cusku di'e
> 
> >"there are other Tengwar schemes out there, by people actually 
> >still with us as opposed to blogging about the right for infants to 
> >bear arms" :-) .
> 
> i .u'i ro da zo'u le du'u xukau da ca'o se bangu ja casnu la lojban.
> cu srana le du'u xukau tu'o se cusku be da cu .ei se jundi .ijeku'i le
> du'u makau jecta turni se jinvi da cu na srana

.u'i xu le turni se jinvi cu srana mu'i le du'u vo'a cu se cusku bau la
lojban.

-Robin

-- 
http://www.digitalkingdom.org/~rlpowell/ *** I'm a *male* Robin.
.i le pamoi velru'e zo'u jmaji le plibu taxfu
.i le remoi velru'e zo'u mo .i le cimoi velru'e zo'u ba'e prali .uisai
http://www.lojban.org/ *** to sa'a cu'u lei pibyta'u cridrnoma toi