Subject: [lojban] Re: bisli viltcima

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2002 21:33:07 -0600

On Thu, Dec 05, 2002 at 06:11:12PM -0500, Pierre Abbat wrote:
> ni'o ca le purlamdei loi cmabratu joi snime cu carvi .i lei tricu cu se calku 
> fi loi bisli .i le dikca di'inai fliba .i ti'u li 1:36 sisti .i ca le cerni 
> mi klama le bartu .i le barda ke perli tricu cu porpi mu jimca noi pa ke'a cu 
> zunti le srasu pluta .ije ci ke'a cu zunti le klaji .ije pa ke'a co'a sanli 
> .i le galtu birka be le rodycindu cu selplo xabyporpi .i le platano .e le 
> drata tricu be le nalselju'o be mi cu cirko so'o jimca .i le cmalu sailcebe 
> ti'a le zdani be mi cu selplo te'e le tumla .i so'e perli tricu cu cirko lo 
> jimca gi'uji'a mulno porpi .i so'i ckunu go'i .iji'a so'u largectremia jimca 
> cu porpi
> 
> ni'o mi fonsimta'a le mamta be mi bei ne'i la ralix. i ko'a ji'a dicycau .i 
> le mi pendo bene'i la RYzrfortyn. ji'a .i za'asu'a piro la bertikarolinas. 
> dicycau

.uu .i si'a vi le mi briju capu so'o jetfu le barda tricu noi bartu
le canko cu spofu binxo ri'a lonu vlipa carvi .i ku'i to xamgu mu'i
leza'i le briju cu skami srana toi no nu dicycau cu pu fasnu

tosa'a le do jufra pe tu'a lo'u .ije le'u cu jai se srera .ibo
na'eka'e pilno do'e lei cmavo be la'ezo noi toi

mu'o
-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku