Subject: Re: [lojban] Re: Le petit prince - X

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2002 15:32:47 +0000

la djorden cusku di'e

> .i na go'i .i do cusku lo simsa be lu li'o lei plinycma no'u li
> pa li'u .i ti selsmi ledu'u lei plinycma cu du lo namcu kei .enai
> ledu'u lo namcu cu sinxa lei plinycma .i .e'u cusku zo ne .enai
> zo no'u

je'e

>[...]
> > > .i va'i pe'i lu lo'e nu do snada lenu do do pajni cu jarco lo nu
> > > do ca'a prije li'u cu xamgymau
> > >
> > > .i zo lo cu me la'o gy. scoped by the lo'e .gy.
> >
> > i mi na birti le du'u la'e di'u drani i pe'i zo lo'e na kuspe
> > loi drata sumti
>[...]
>
> .i pe'i simsa zo ro .i lu ro da broda su'o de li'u cu mutce frica
> lu ro da broda ro de li'u .isi'a lu lo'e broda cu brode lo brodo
> li'u mutce frica lu lo'e broda cu brode lo'e brodo li'u

i ie frica i ku'i pe'i lu lo'e broda cu brode lo brodo li'u
mintu lu lo brodo cu se brode lo'e broda li'u i zo lo'e frica
zo ro i zo lo'e cu pamei sinxa

mu'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________
MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*. 
http://join.msn.com/?page=features/virus