Subject: [lojban] Re: jamna

From: Jordan DeLong <[email-masked]>
Date: Sat, 22 Mar 2003 09:36:36 -0600

On Sat, Mar 22, 2003 at 02:58:41PM +0100, jexOm. wrote:
> >ma nuzba le nu jamna kei zo'e do?
> 
> ma nuzba le zu'o pante le nu jamna la buc. le zu'o cadzu

ru'a lu pante lenu jamna kei fu lezu'o cadzu li'u

mi joi so'o drata cu cadzu ca le puzi djeci vi la .astn. .i le nuzba
cu xusra ledu'u le se zilkancu be le'i cadzu cu du li ciki'o .i
ti'e ba'o lenu mi cliva kei ze'aku zo'u lei pulji cu fengu binxo
gi'e darxi re prenu gi'e kavbu muno prenu

.ito ku'i sa'e mi genai cadzu gi klama fu le mi relxilma'e toi

ni'o ti'e vi la san.fran. le prenu cu to'e cadzu .i la'o gy. Shock
and Awe Protest Tactics gy. cu se pilno .i loi cmalu girzu be lei
prenu cu klama le drata ke dargu kruca gi'e sisti lenu karce klama
.i va'o LEnu LE pulji cu klama LE cmalu girzu gi'e xusra ledu'u
bilga LEnu sisti kei le girzu cu cliva le steci kruca gi'e klama
lo drata kruca .i ti'e lo girzu cu diklygau lo sfofa lo karce jorne
jgaplita vau .u'isai .iku'i le pulji cu kavbu paki'omu prenu vaku

mu'o

-- 
Jordan DeLong - [email-masked]
lu zo'o loi censa bakni cu terzba le zaltapla poi xagrai li'u
sei la mark. tuen. cusku