Subject: Mystery Story

From: "Stefan \"1of3\" Koch" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2003 16:47:22 +0200

charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

coi

I started to write a mystery story. The following is the beginning. It's no=
t very much by now, but I have a vocab problem. What would say for "eyebrow=
"?

If you have comments on text so far I would like to know. I had another pro=
blem: How to show that someone has an unusual style of talking when there i=
s hardly no standard way? I hope I solved it in a way that the intention wa=
s saved.
le nixli puzukiku sanli ca'u la'o gy." Whiteman Opera "gy. gi'e pensi lu" r=
i'a makau mi zvati ti "li'u .i da'inai djuno .i la stif rinka .i ri pu cusk=
u lu" ko kama .i do ba nelci "li'u .iku'i ny na pu nelci .ini'ibo na djuno =
le bangu la verdis.

ni'o vaku le nanmu .e le ninmu vu'ope nobli simsa cu nenri le manku karce c=
a lenu casnu .i lu" mi bazi cliva ti poi tcadu doi pendo "li'u se cuku le n=
anmu fi'o se danfu lu" ko na cusku lu" doi pendo "li'u .i no drata go'i .i =
ko go'i zo alis. "li'u .i la alis. suksa catlu ny. .i le kanla be .abu blar=
i'o gi'e bu'a sei ny. noroi viska

ni'o lu" doi kris .i doi kristinas "li'u .i la stif cladu ri'a lenu ny. na =
frati .i le se tavla cu sutra mutce carna .iri'abo sy. galgau (...)