Subject: [lojban] Re: Lujvo frequency list

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2003 16:26:17 -0400 (EDT)

On Wed, 30 Apr 2003, Jorge Llambías wrote:

>
> la xod cusku di'e
>
> > > > > skudji (mean to say, from IRC) - 41
> >
> > pe'i zo basti zmadu zo djica le ka srana .i le si'o djica .ai le mu'e ba
> > cusku kei ka'e smuni lu djica le nu cusku li'u .i ku'i zo skudji srana le
> > si'o djica .uonai le za'i da poi ca selsku cu basti de poi pu selsku
>
> i zo skudji ka'e srana lo pu ca'a se cusku i mu'a lu mi ja'a
> skudji le mi pu se cusku li'u i pe'i zo skudji cu jibni mapti
> zoi gy mean to say gy

.i mi'u .i zo skudji .enai zo basti ka'e srana na'ebo le'e skudji

-- 
Neoconservatism in the realm of foreign policy is merely
Trotskyism-turned-inside-out: a militant internationalism fueled by U.S.
taxpayer dollars and backed up by the mightiest military the world has
ever seen.