Subject: Re: [lojban] velju'o to pu me la'e lu srana zo krici jo'u zo sruma li'u toi

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sat, 18 Mar 2000 23:25:01 +0200

la xorxes cusku di'e isa'a

> la adam cusku di'e
> 
> >.i mi na tugni fi le du'u roroi na djuno le selni'i pu le nu sruma .i 
> >so'iroi jdice le du'u sruma mu'i tu'a lei selni'i
> 
> i pe'udo'u ma mupli

.i ka'e nalselsanji .i pe'i la dekahrt cu na sruma le du'u le nu pensi 
cu nibli le nu zasti kei goi ko'a pu le nu dy djuno le du'u makau 
selni'i fi le dy logji to mu'a va'oda'i le nu dy djuno le du'u ko'a cu 
nibli le du'u le cevni na zasti keikei dy na sruma ko'a toi

.i ji'a mi na tugni fi le jicmu be lei seljinvi be la'ozoi Ayn Rand zoi 
i ku'i mi tugni fi so'i le jalge pe abu .i pe'i la'e di'u cu se krinu le du'u 
re mi cu nalsanji krici gi'ebabo jdice le du'u makau sruma je jicmu

> >.i ta'o ma te frica la'e zo krici la'e zo jijnu
> 
> i va'o le nu mi jinvi le du'u da krici de keikei
> mi jinvi le du'u da birti de noiku'i ka'e na jetnu
> 
> i va'o le nu mi jinvi le du'u da jijnu de keikei
> mi jinvi le du'u de jetnu gi'eku'i ka'e na'e
> se birti da

.i va'i lo'e krici cu birti le selkri .iku'ibo lo'e jijnu ka'e nalbirti le 
seljijnu vau iepei .i pe'i le seljinvi be lo drata po'u do mu'a cu na'e 
vajni

.i co'o mi'e adam