Subject: guzme stasu remo'o

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Apr 2000 10:16:59 PDT

no'i ko'a co'a cinmo lenu claxu da poi vo'a punajeca
djuno se pagbu ke'a (He began to feel the emotion of
being without something he hadn't known he'd had.).imu'a
balbalfinpe (Whales.).i pevmankybi'o fale tsani ki'u
lenu claxu ko'igoi leko'a xekrykai (The skies grew dark
with the absence of his blackness.) .i lei jipydru ko'a
tepygau ki'u za'anai levo'e se mipri se djuno (The spires
frightened him with their secret knowledge.) .i leko'a pruxi
cu cinmo lenu da'amei (His soul felt all-but-oneness.)
.iji'a leko'a tavla menli cu pensi ledu'u zo xekcpi na ca
cmene vo'a (His ego thought that his name was not now
"Blackbird".) .iji'a leko'a vasru menli cu sanji senva
lenu ko'i vofli pe'a .uinaidai (His dreaming mind thought
that his blackness must be flying away, alas.) .iji'a leko'a
xance menli co'a djica co finti je facki lepoi cnino ku'o
skari beko'a (His creative mind started wanting to make a new
color for himself.) fe'onai

______________________________________________________
Get Your Private, Free Email at http://www.hotmail.com