Subject: guzme stasu mumo'o

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Apr 2000 16:07:59 PDT

no'i ko'a fiko'o spuda lu ki'unai ledu'u mi na sorselvoksa
keiku mi kakne co logji nu tavla (Blackbird answered, "Even though I'm not 
many-voiced, I still am capable of rational
discourse.) .ijepe'i bilga fa lo logji tavla lenu zasni sruma
le nunza'i mi li'u (And I think a rational being ought to
temporarily assume that I exist.") .i le tsani cu grusi nu
gusycai (The sky was brightly overcast.) .i ko'o bacru lu
zo'ocai lebi'unai cmalu nu'o minde ledu'u lenu logji tavla
kei fasnu mi .e le malxanri bemi (The Thing said, "Oho! The
Little One would command that rational discourse transpire
between me & a figment of my imagination.) .i xu la'edi'u fenki
cipra li'u (Wouldn't that prove I'm crazy?") .i ko'o cimei cmila
(It laughed threefold.) .i ko'a bacru lu tai ma .onai ti ku do
ba cilre sera'a le datytsani li'u (Blackbird said, "How else will you learn 
about the Dreamtime?") fe'onai

______________________________________________________
Get Your Private, Free Email at http://www.hotmail.com