Subject: guzme stasu zemo'o

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Apr 2000 10:56:14 PDT

no'i fu'eza'anai voksi gi'e voksi vi la sancypurdi (There
were, though i didn't actually observe them, voices in the
Sound Garden.) .i pale voksi pu'i cusku lu le fatci munje
cu cmima le'i cumki munje gi'e menseljdi pagbu ro remselganse
(One voice said, "The actual universe is a subset of the
possible universes, & selected by the mind out of all human perceptions.) .i 
ku'i ma ba'o jdice ledu'u lo fadyselfri cu
jdice xagmau le selfri co rirci paunai li'u (But who decided
that ordinary experience is better than unusual experience?")
.i le drata voksi pu'i cusku lu lu le pevyvoksi bele so'imei
cu pevyvoksi la cevni li'u je'unai li'u (Another voice said,
"'The Voice of the People is the Voice of God', huh!") .ijebabo
le romoi voksi pu'i cusku lu pau jikykei jonai jigykei prijyske
donpre li'u fu'o (The last voice said, "Is your philosophizing 
social-playing or playing to win?") .i ba'eza'a le brife cu crogau lenku 
(But i did observe that the wind was bitterly cold.) fe'onai

______________________________________________________
Get Your Private, Free Email at http://www.hotmail.com