Subject: se porsi nu darlu

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 May 2000 18:12:21 PDT

pe'i le vrici mubysku poi srana le teirpau na dukti simxu (I
think the different ways of expressing time aren't mutually exclusive.) 
.imu'a fanva zoi gy. In the year 2525 gy. fu lu ca
le nancytei pe li remuremu li'u (For example "In the Year 2525"...) 
.imu'aji'a fanva zoi gy. Letter dated 5-10-00 gy. fu lu xatra de'i
li pano pi'e nomu pi'e reki'o li'u ku .a lu li'o li reki'o pi'e nomu
pi'e pano li'u (Or, "Letter dated...") .imu'aji'a fanva zoi gy. I
have to work till 9 gy. fu lu lemi jibdei cu sisti ti'u li repa
li'u .a lu lemi jibdei cu temci fi le tcika be li repa pi'e li'u
(Or, "I have to work till 9"...) .ito'u .eiro'e le cusku ge datni banzu gi 
nalcfipu (Thus it is the speaker's job to give enough information without 
being confusing.) .i le valsi vanbi cu jicmu
lenu sruma le so'imei .a le so'umei (Context can mean assuming a
lot or a little.) .i roda na jdice sarcu sera'a le se porsi (It's
not necessary to work out everything in advance.)
________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com