Subject: lo selpei pe loi termi'e pe'a

From: "Adam Raizen" <[email-masked]>
Date: Sun, 4 Jun 2000 00:57:33 +0200

i loi bridi poi vasru zo ko na'o selme'e lo termi'e i mu'inaigiku'i mi 
jinvi le du'u la'a nalsatci cmene gi mi vi pilno mu'i le nu frili

i la xorxes stidi le nu pilno lei selcni tcita cmavo be zo ui poi me'o 
ebu lerfu pamoi ku'o le nu cusku le termi'e be le tavla to zo mi e zo 
mi'o e le simsa toi i ja'o li'a ka'e pilno lei cmavo le nu cusku le 
termi'e be le nalsnu to mu'a zo ko'a toi i ja'o ka'e pilno fi le nu 
cusku le termi'e be le selta'a ji'a to zo do e le simsa toi i ku'i tcaci 
fa le nu pilno zo ko le nu cusku le termi'e be le selta'a i ja'ope'i le 
smuni be zo ko cu me zo do poi selcni seltcita lo cmavo be zo ui 
to poi so'iroi nalselsku toi i po'onai lei cmavo poi me'o ebu lerfu 
pamoi i mu'a zo ai e zo a'o e zo i'e ka'e tcita fi lo nu minde i pe'i 
piso'a loi selcni tcita poi ficygau le nilje'u be le bridi to selme'e 
la'ozoi Propositional Attitude Indicators zoi le cukta toi ka'e tcita fi 
lo nu minde i cu'i piso'a loi segu'u nilje'u ficygau gike selcni tcita 
su'oroi ka'e nunminde tcita i je'u ca le nu cusku zo ko kei so'uroi 
platu le nu minde i laknymau fa le nu cpedu e le simsa

i ku'i mi na birti le du'u makau mapti ke selcni tcita fi le tcaci smuni 
be zo minde i e'uru'e lu eidai li'u

i xu stidi lo xagmau cmene be lo termi'e pe'a i cu'i ma'a pejgau le 
smuni be zo minde le nu vasru loi cpedu e le simsa i le terbri cu 
mapti

i co'o mi'e adam