Subject: RE: [lojban] no'i le tamca

From: "Colin Fine" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Jun 2000 20:40:15 +0100

-----Original Message-----
From: Pierre Abbat [mailto:[email-masked]]
Sent: 15 June 2000 01:16
To: [email-masked]
Subject: [lojban] no'i le tamca

Ca carvi e lindi, i le pano tamca noi mi pa seirgau so'o ke'a gi'e punji
ke'a le
bramau patxu ku'o cu pinxe. I.a'o la'edi'u rinka lanu le tamca cu banro.

.i zo e cu terjonyma'o loi sumti .enai loi selbri
co'omi'e kolin
****************************************************************************
****
Colin Fine
"Don't just do something! Stand There" - from 'Behold the Spirit' workshop
[email-masked]
****************************************************************************
****