Subject: RE: [lojban] mlatu terbilma

From: "Colin Fine" <[email-masked]>
Date: Sun, 25 Jun 2000 23:06:02 +0100

.i mi na mlatu certu .gi'eseki'ubo na spuda fi loi sidju danfu .uu

.i mi se frili tu'a ledo notci .iku'i so'uda mupli loinu mi stidi loi matmau
be ke'a se cusku

.i to'unai loinu da fi de ba'e dunda lo cmene cu ritli cai .i loi cafne cu
loinu da fi de te cmene

.i remai lo'u .i mi na vitke le mlatu mikce ki'u ko'a cu kanro o'u ca le
cabdei le'u na te gerna .i .ei lu mi na vitke MM ki'u loinu li'o li'u

co'o mi'e kolin

****************************************************************************
****
Colin Fine
"Don't just do something! Stand There" - from 'Behold the Spirit' workshop
[email-masked]
****************************************************************************
****

-----Original Message-----
From: Elrond [mailto:[email-masked]]
Sent: 23 June 2000 07:06
To: Lojban List
Subject: [lojban] mlatu terbilma

coi rodo

la mlatu noi mlatu pe mi ku'o (to ko na cpedu le krinu be le nu mi
dunda fe le vi cmene fi le mlatu toi) goi ko'a cu bilma ia .i ku'i mi na
djuno le te go'i .i ko'a pu vamtu le cidja spisa ca le lamprudo'i .e le
lampruprudo'i .i mi na vitke le mlatu mikce ki'u ko'a cu kanro o'u ca le
cabdei (to ije le nu vitke le mlatu mikce cu kargu toi)

mi pensi le nu go'a cu se rinka le nu le mlatu cu claxu le srasu
poi sidju be fi le canti lumci .i ku'i mi na djuno le drani selsrasu
.i doi mlatu certu ma poi srasu mi cu se dunda ei la mlatu

ki'e co'o
mi'e rafael

ki'a no'ino'i le lojbo cukta poi xunre cu melbi za'a fi le ka xance jgari

------------------------------------------------------------------------
CLICK HERE AND START SAVING ON LONG DISTANCE BILLS TODAY!
http://click.egroups.com/1/4125/4/_/17627/_/961747523/
------------------------------------------------------------------------

To unsubscribe, send mail to [email-masked]