Subject: Re: [lojban] mezo zi'o mupli drata

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jul 2000 18:20:06 PDT

i so'i le selstidi cu mutce le ka cinri i ku'i mi za'o jinvi
le nu zo zi'o cu mabla i jinzi palci ba'unaizo'o i zo'onai
pe'i ri dukse zunti le fadni se valsi i ku'i li'a ro nelci
cu zifre le nu pilno gi'e selxarza'a finti i mi jarco po'ocai
loi cumki basti

>smuni fazoigy. abstract art gy. lu lo pixra bezi'o li'u .i

i lu lo pixra be lo sucta li'u e lu lo sucpixra li'u cu drata
cumki

>smuni fazoigy. mock weapon gy. lu lo xarci bezi'o li'u .i

i ji'a lu lo xacfu'i li'u i ji'a lo lu lo xacyselkei li'u
i ji'acai lu lo xacpo'u li'u

>smuni fazoigy. angst gy. lu lonu xanka zi'o li'u .i

i nandu i ju'ocu'i lo nu seltecyxanka i lo nu xanka lo selte'i
i lo nu dunku lo selte'i i ji'a cumki fa lo nu

>smuni fazoigy. nonsense word gy. lu lo valsi bezi'o beizi'o li'u .i

i lo nalsmuni slakypoi

>smuni fazoigy. an only child gy. lu lo se tunba bezi'o li'u .i

i lo nontunba verba i lo tubycau panzi i lo pazypavmei

>smuni fazoigy. an unrhymable word gy. lu lo se rimni bezi'o li'u .i

i lo nonrimni

>smuni fazoigy. dead language gy. lu lo bangu bezi'o li'u .i

i lo nalcabna bangu i lo ba'o bangu

>smuni fazoigy. people without a common language gy. lu loi se bangu bezi'o
>li'u .i

i loi bangu tolkansi'u

>smuni fazoigy. place that has no winter gy. lu lo se dunra bezi'o be'o se
>tcima li'u .i

i lo durcau tcima

>smuni fazoigy. religion with no gods gy. lu lo cevni bezi'o li'u .i

i lo cevycau lijda

>smuni fazoigy. masturbation gy. lu lonu gletu zi'o li'u .i

lo nu sezgle

>smuni zoigy. meaning for which there is no word gy. lu lo se valsi bezi'o
>li'u .i

lo nalvla smuni

>smuni zoigy. fight over nothing gy. lu lonu damba fizi'o li'u .i

i lo nu damba fi lo tolvai iji'a cumki fa lo nu dambykei

>smuni zoigy. one for whom nothing is foreign gy. lu lo te fange bezi'o li'u

lo nonselfange

>.i
>smuni zoigy. temperature of sublimation gy. lu lenu se febvi zi'o li'u .i

i ki'a

>smuni zoiny. orlog-laus ny. .a gy. event with indeterminate outcome gy. lu
>lo se dimna bezi'o li'u .i

i lo nonseldimna

co'o mi'e xorxes

________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com