Subject: Re: [lojban] mezo zi'o mupli drata drata

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jul 2000 18:50:43 PDT

i za'a cafne fa le nu do pilno zo zi'o le nu basti
lu noda li'u i ku'i na mintu

>smuni fazoigy. expression with no translation gy. lu lo se fanva befi zo'e
>beifu zi'o li'u .i

i lo se fanva be fu noda ito le fanva cu claxu le ka se xanri toi

>smuni fazoigy. a planet with no satellites gy. lu lo se mluni bezi'o li'u 
>.i

i lo luncau plini

>smuni fazoigy. chronic fatigue syndrome gy. lu lenu tatpi zi'o li'u .i

i le nu tatpi le nu gasnu noda

>smuni fazoigy. one who is "in love with love" gy. lu lo prami bezi'o li'u 
>.i

i lo pa'imlu

>smuni fazoigy. rambling colloquy gy. lu lonu casnu zi'o li'u .i

i lo nu vricybacru itoji'a drani sance toi

>smuni fazoigy. small asteroid gy. lu lo cmana bezi'o li'u .i

i lo kensa rokci

>smuni fazoigy. process with no output gy. lu lo te cupra befezi'o li'u .i

i lo selpracau

>smuni fazoigy. "hiraeth" (Welsh); nympholepsy gy. lu lonu djica zi'o li'u 
>.i

i lo se kavbu be lei crida

>smuni fazoigy. Mystery gy. lu lo se djuno bezi'o li'u .i

i lo nonselju'o

>smuni fazoigy. nonworking worker gy. lu lo gunka bezi'o li'u .i

i lo nalgunka seljibri

co'o mi'e xorxes

________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com