Subject: Re: [lojban] Re: lujvo & tanru

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Sun, 27 Aug 2000 01:25:10 -0400 (EDT)

On Sat, 26 Aug 2000, michael helsem wrote:

> --- In [email-masked], "Jorge Llambias" <jjllambias@h...> wrote:
> > la maikl cusku di'e
> > 
> > >gu'e fu'eju'ocu'i ba'e jetnu lobykai fu'o gi fu'e.iesai fadni bangu
> > >pilno lakne je banzu fu'o

le remei ca'a steci mintu va'o le rebla be sera'a le balvi

> > i a'o lei clani turcau jufra na binxo le cnano i nandu
> > fa le nu jimpe
> 
> .i le sidbo be lo jufra beifi mi nu'o tolsnuti jimte le ni gismu 
> .i na zmadu vomei .a mumei leni clani

.ienai .i'i 
le banli tanru cu piso'asi'e cusku bo prane je frica be le glico be'o je
cnino stati je na slabu ju pluka do'o .i tolslabu melbi joibo vlipa .i la
lojban. sepi'o le banli tanru kujoile cmavo be zo bai ku ku ka'e zmadu le
rarbau le cusku vlipa .i ju'onai la lojban. ca ta'e ruble .i to'unai le
fadni jbosku ta'e claxu le ricfu be le ka satci

-----
[email-masked] on design:
How do you get there, do a lot of hard work, breathe, and listen listen
listen. Listen to what the product tells you. Sometimes, if you're really
good at listening, you can hear it speak. Do what it says and shut up.