Subject: Re: [lojban] Get Much Ca$h !

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Sat, 23 Sep 2000 03:03:35 -0400

la xorxes cusku di'e
>la taral cusku di'e
>
>> > i mi pilno zo oi ca le nu fanza i pe'i jibni banzu
>>
>>"jibni banzu" really sounds malglico to me. But I'm not sure how better
>>to put it...
>
>i zo oi banzu le nu jibni le seldji smuni i le nu lo lojbo
>selsku cu panra lo glico selsku na nibli le nu malglico

.i .ia do djica le nu do cusku lu le nu lo lojbo selsku cu panra lo
glico selsku ko'a cu na nibli le nu malglico li'uo

.i le ka ca'o temci ca le nu mi finti di'u cu mleca le ka ca'o temci ca le
nu mi finti de'u .i .ui mi binxo zmadu xamgu le ka cusku la lojban

[Ironically enough, the mleca sentence took for fucking _EVER_. Can
anyone suggest a better way to say "the time I spent creating that
sentence"?]

co'e mi'e camgusmis.

-- 
http://www.csclub.uwaterloo.ca/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
Despite not getting very emotional about it, the fact that quantum
entanglement doesn't allow transmission of information is probably the
most profound dissapointment I've ever experienced. -- RLPowell