Subject: Re: [lojban] Get Much Ca$h !

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 23 Sep 2000 14:27:34 GMT

la camgusmis cusku di'e

> >i zo oi banzu le nu jibni le seldji smuni i le nu lo lojbo
> >selsku cu panra lo glico selsku na nibli le nu malglico
>
>.i .ia do djica le nu do cusku lu le nu lo lojbo selsku cu panra lo
>glico selsku ko'a cu na nibli le nu malglico li'uo

i ko'a ki'a i le mi jufra cu drani i na sarcu fa le nu punji
zo cu le crane be zo na

>[Ironically enough, the mleca sentence took for fucking _EVER_. Can
>anyone suggest a better way to say "the time I spent creating that
>sentence"?]

i mu'a le se mentu be le nu finti di'u cu mleca li'o

co'o mi'e xorxes

>co'e mi'e camgusmis.

i ta'o xu le cmene cu se ciksi fo lo cinri

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.

Share information about yourself, create your own public profile at 
http://profiles.msn.com.