Subject: Re: Get Much Ca$h !

From: "Alfred W. Tueting (Tüting)" <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Sep 2000 15:17:02 -0000

--- In [email-masked], "Jorge Llambias" <jjllambias@h...> wrote:
> 
> la aulun cusku di'e
> 
> >.i.u'i.u'e xu lu lo'e pikci na cuxna li'u goi ke'a cu malspano
> 
> i na go'i i stidi fa zoi gy beggars can't be choosers gy i ku'i
> pe'i na malglico i le smuni ka'e se jimpe secau le nu se slabu
> le glico

.i go'i

> >.i ku'i pe'i bau dotco la'eke'a cusku zoi ky. Wo nichts ist, hat
der
> >Kaiser sein Recht verloren ky.
> 
> i mi na se bangu le dotco i ma smuni di'u

ju'ocu'i .i ku'i stidu lu lo'e tutcau nolrai nolraitru na'o pu cirko
le selxusryca'i li'u

(I'd rather like to say it using a "a place, where..." contruction:
le zasti noda jai vi... (???) .i pe'u ko sidju

.aulun.
_________

s árnyékot írna lassan / a lassú délelött ...
und langsam Schatten schreibt der / langsame Vormittag ... 
and shadows written slowly / by a slow late morning's light...
             
(Miklós Radnóti - Bor, 1944, tr. A.W. Tueting)
http://www.fa-kuan.muc.de/RADNOTI.RXML