Subject: More questions on space (time) - was: Get Much Ca$h !

From: "Alfred W. Tueting (Tüting)" <[email-masked]>
Date: Sun, 01 Oct 2000 16:39:54 -0000

--- In [email-masked], Robin Lee Powell <rlpowell@c...> wrote:

> >.i.u'i.u'e xu lu lo'e pikci na cuxna li'u goi ke'a cu malspano
> 
> [Hmm. jbofi'e says ke'a is it-4, but the cmavo file says it's the
> relativized it.]

Right! The typo should read {ko'a}, of course. Thanks!

.i pamoi za'o ku mi pu fanva zoi ky. Wo nichts ist, hat der Kaiser
sein Recht verloren ky. fi le dotco bangu la lojban. lu le selzvati
be 
noda cu jai vi cirko le catni fai lo'e nolrainoltru li'u i. pe'u roko
ji'isku ma
(For unknown reason the text wouldn't parse! What's wrong?)

One more question on {jai}:

1) le mlatu ca pavbu loi ratcu vi le foldi
2) le foldi cu jai vi ca pavbu loi ratcu fai le mlatu
3) le jai vi be ca pavbu loi ratcu (fai le mlatu) cu foldi
4) le jai vi be *le mlatu* ca pavbu loi ratcu cu foldi (???)

Is 4) correct? I doubt whether it's 2nd place can contain {le mlatu}
in this order. Why then at all use the place conversion tag 
{jai}?

Still another question:

1) mi pu penmi do soi vo'a zi le critu (noi jai zu vu selpanci fai
loi rozgu)
2) mi'o pu penmi ... (each other?)

ki'e .i coi mi'e .aulun.