Subject: Re: [lojban] logflash

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Sat, 07 Oct 2000 01:33:21 -0400

Taral writes:
>--8323328-1804289383-970883780=:5654
>Content-Type: TEXT/plain; charset=us-ascii
>
>On 6 Oct, Robin Lee Powell wrote:
>
>> le mu'e caca'o mi cilre la lojban. cu cabna le nu mi nitcu cilre le smuni
>> valsi [1] .ije mi pilno la linuks. .ije mi zgana le nu casnu le zu'o
>> finti le cnino be la logflac. .i mi cpedu le nu ko tavla mi le ka do
>> jinvi ma le si'o le xamgu cu me la linuks logflac.
>
>stidi lu le cnino me la logflac. lu'e
>
>I'm not sure you want that "ma" there... It turns your imperative into a
>question.

That was precisely the intention, actually.

-Robin, trying to develop his own style. :)

-- 
http://www.csclub.uwaterloo.ca/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
Despite not getting very emotional about it, the fact that quantum
entanglement doesn't allow transmission of information is probably the
most profound dissapointment I've ever experienced. -- RLPowell