Subject: Re: years & numbers

From: "Alfred W. Tueting (Tüting)" <[email-masked]>
Date: Sat, 14 Oct 2000 15:45:54 -0000

--- In [email-masked], Pierre Abbat <phma@o...> wrote:

> {le ci nanca} could be the years 1776, 1868, and 1971, but {le
nanca be li ci}
> could not; it is a three-year time span.

.i go'i .i le vi ka te frica cu cinri mi .i viska le ka la lojban cu
vlipa le nu frica 

> "Skol'ko tebe let? -Mne chetyre goda."

zoi gy goda gy mo .i xu gy. me zo djedi to do nanca xo .i mi djedi li
vo toi

Quel age as-tu? (Quel est ton age?) J'ai/je suis quatre ans. (?)
Agé de quatre ans.
Quanti anni hai? Ho quattro anni.
Citi ani ai? (kyts .an .ai) Ce virsta ai? (tce vYrsty .ai) Am patru
ani.
Wie alt bist Du? Ich bin vier Jahre [alt].
Hány éves vagy? Négy éves vagyok. (éves=adjective)
Ni ji sui? [Wo] si sui. (sui=stative verb?)
do nanca xo [.i mi nanca] li vo (kind of verb?)

.aulun.