Subject: Re: [lojban] Re: morji loi critu

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Oct 2000 01:06:06 GMT

>From: "Alfred W. Tueting (Tüting)" <[email-masked]>
li'o
> > >.i xu mi .a do selprami
> >
> > pamoi
>
>la'e lu mi .a do li'u xu na se smuni fi do zoi gy. I or you or both
>of us gy. .i pe'i
>

nu'o logji danfu fa lu ja'a vlina li'u

>.i cumfrica .i mu'a mi vimcu le mi firkre pi'o lo djacu .i .i'a
>roldje ku mi go'i

to krefu ze'i pa djedi toi

li'o
>.i mi na pu pensi le ka frica fi le ka zu'o gletu to pe'u ko viska
>go'i toi

co'u sruma .iku'i la'acu'i

li'o
>.i ni'o zo ku cu relselci'a ki'u ma (lenu do reroi ciska zo ku cu se
>krinu ma)

se krinu lenu tcita ge le fanmo bele valpoi po'u lu le nunprami li'u giji'a 
le fanmo bele valpoi po'u lu ba le fanmo li'o nunprami li'u

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.

Share information about yourself, create your own public profile at 
http://profiles.msn.com.