Subject: Re: [lojban] re re re the boat: literalism

From: Olivia <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Oct 2000 13:49:23 -0400 (EDT)

pc:
> > Whoa! Just about the only thing that is discussed in Lojban is Lojban. 
xod:
> na zgana .imu'ubo le dei casnu .i pe'i le jboka'e jinvi le du'u na kakne
> .i da tcidu be sepi'o le jbofi'e be'o ju na'e kakne le nu ciska

mi tugni la xod le di'u .i mi kajde fi le du'u le mi jbociska ba la'a
cfipu le jbofi'e .i ti cilce lojbo .iku'i ko valsi katna nagi'a le du'u do
na terpa .u'i .o'i
[i agree with what xod said and warn you that my lojban will likely not
pass jbofi'e. this is untamed lojban! but go ahead and parse, if you 
dare!]

xu be le jbojdice tega'a pilno be'o cu cumki nagi'a le du'u lojbo ba'e na
djedi pilno
[can things possibly be 'decided through usage' if there *is no* lojban
usage in the everyday sense?]

olivian

-- 
All physics one tautology;
If you describe things with the right
tensors
All law becomes the fact that they can be
described with them;
This is the Assumption of the
description.