Subject: Re: [lojban] re re re the boat: literalism

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Oct 2000 23:13:43 GMT

la olivian cusku di'e

>.i mi kajde fi le du'u le mi jbociska ba la'a
>cfipu le jbofi'e .i ti cilce lojbo .iku'i ko valsi katna nagi'a le du'u do 
>na terpa .u'i .o'i

i i'e do jbociska lo se jimpe i pe'i le jbofi'e ka'e
frili limna lei do jufra i le jbopli ji'a ka'e jimpe
secau le glico xe fanva

>xu be le jbojdice tega'a pilno be'o cu cumki nagi'a le du'u lojbo ba'e na
>djedi pilno

to u'i di'u ja'a ba cfipu le finpe toi i va'o le nu mo'a prenu
cu pilno le bangu kei le bangu na ka'e mulno i le nu ca jdice na
sarcu i ma'a ka'e denpa le nu rau pilno cu zasti

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.

Share information about yourself, create your own public profile at 
http://profiles.msn.com.