Subject: Re: [lojban] ma tercarna

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Oct 2000 00:59:39 GMT

la xod cusku di'e

>za'a do na djuno le pritu xance flalu be ci'e le cmaci

i oizo'o do na clite i mi ja'a djuno

>.i ri cusku pilno
>fi le nu sinxa le si'o farna le si'o carna .i do tamji cu farna le selsku
>sepi'o le do pritu xance .i lei do toltamji degji cu kruvi seka'i le nu
>carna poi do troci cusku ke'a

i li'a i e'o ko rere'u tcidu le mi selsku

> > i pe'i lu ko'a carna ko'e le pritu be ko'a bei ko'e li'u
> > cu mapti le pritu xance termanri

i ko'e du le tamce i ko'a crane le tamce i ko'a carna le tamce
i ko'a muvdu fa'a le pritu be ko'e i ja'a mapti le pritu xance
termanri

>la'o .gy clockwise .gy frica ji'u le do zvati

i li'a i lo manri roroi sarcu

>.i ku'i lu mo'iga'u tercarna lu'i na frica

i li'a frica i zo ga'u na traji farna
i ji'a na drani ki'u le du'u le nu carna na muvdu

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.

Share information about yourself, create your own public profile at 
http://profiles.msn.com.