Subject: Re: [lojban] sisku (was: Re: bringing it about)

From: "michael helsem" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Dec 2000 19:22:20

>From: John Cowan <[email-masked]>
li'o
>For reference, the place structure of "sisku" is
>"x1 searches for something with property x2".

.uecai mi pu na jundi ledi'u fatci

>da poi cusku zo'u mi sisku lo ka [ke'a] me da
>da poi cusku zo'u mi sisku tu'a da
>
> > I'm looking for a unicorn.
>

stidi lu sisku leka jirna xirma li'u .onai lu li'o leka mibysau
jirnyxi'a li'u

li'o
>I don't know if there's a sufficiently vague predicate for
>"know-the-whereabouts-of".

stidi lu sisku leka zo'e zasti vi ke'a li'u .a lu li'o leka zo'e
zvati ke'a li'u
_____________________________________________________________________________________
Get more from the Web. FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com