Subject: Re: [lojban] #lojban

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jan 2001 17:15:58 -0500 (EST)

On Thu, 11 Jan 2001, Elrond wrote:

> > There seems to be surprisingly little interest in discussion! My
> > recent suggested for even a scheduled monthly chat was completely ignored!
>
> le ki'acai se stidi .i i'e ca le zu'o casnu kei romoi noi nanca be
> li ji'ipa purci ku mi jimpe le du'u le nu penmi cu ba di'i so'imei .ije
> je'u .uu noda poi drata be mi cu pu jimpe le se go'i

.i drani .i mi jimpe noda pe de'u

> .iku'i zu'o stidi ca le nanca be li ba'e pa purci .ije na go'i ca
> la'e zoi gy. recent gy.
>

.i do srera va'o do jinvi le du'u mi na ze'apu stidi .i ko zgana
http://www.egroups.com/message/lojban/5084

-----
We do not like And if a cat
those Rs and Ds, needed a hat?
Who can't resist Free enterprise
more subsidies. is there for that!