Subject: su'u

From: Invent Yourself <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2001 03:11:16 -0500 (EST)

On Thu, 1 Feb 2001, Robin Lee Powell wrote:

> > > .i lu by. karni le pu'u facki le su'u le cajeba temci kei fi'o dikni le
> > > masti li'u na drani fo la jbofi'e
> > > .i mi krici le du'u do djica cusku lu by. karni le pu'u facki le su'u cajeba
> > > temci kei fi'o dikni le masti li'u cumki
> >
> > mi na pilno la jbofi'e
>
> When speaking in a language with an LR(1) grammar, I like my sentences
> to parse. 8)

la jbofi'e pu'i srera

>
> I'm also not totally sure I understand the sentence. I _think_ it says
> that la balvi is a journal of what is going to happen each month. Of
> course, part of my confusion may be that I can't really remember what
> fi'o does.

na go'a .i zo fi'o vlipa .i jebo ve'e selmipri zvati

> > .i le'onai xu do jinvi le du'u di'e na drani .i lu le li'i le pu bacru
> > li'u
>
> je'u (Is that the way to respond to a xu??)
> .i ku'i mi jinvi le du'u lu le li'i le pu bacru li'u jufra pagbu
> .ije mi jinvi le du'u le ro jufra pagbu cu na nitcu le za'i drani kei
> le mlixau

mi pu jinvi le du'u do xusra le du'u le pagbu po'e zo su'u cu na drani
.i za'a do pu xusra le du'u zo le na drani

.i ja'o do .e la jbofi'e djica zo su'u cu srana le bridi .enai le sumti .i
mi jimpe le do'o logji .i la'a mi nitcu zo me .i ku'i xu do jimpe le
terfrica lu le li'i me le pu bacru li'u lu le li'i pu bacru li'u

.i no da poi na dunli zo ka zo'u da srana le satci tergismu

-----
We do not like And if a cat
those Rs and Ds, needed a hat?
Who can't resist Free enterprise
more subsidies. is there for that!