Subject: Lojban Palm Pilot Files for Tomeraider

From: Nick NICHOLAS <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2001 19:05:30 -0800 (PST)

(English translation follows)

.i mi ba'o zbasu loi lojbo datni poi ka'e se tcidu la'ogy." Tomeraider
"gy. noi xancyskami je jubmyskami ke stura tcidytci
.i la tomreider. ka'e se cpacu fi le judri po'u xy."
http://www.tomeraider.com "xy.
.i le cmene be le la .uindoz jubmyskami datni cu se fanmo zoigy." .tr "gy.
.i le cmene be le xancyskami datni cu se fanmo zoigy." .pdb .gy"
.i le'i datni cu se cmima lo rafsi liste po'u la'ogy." rafsi .gy"
.e lo cmavo liste po'u la'ogy" cmavo ".gy
.e lo selma'o liste po'u la'ogy" selmaho ".gy
.e lo gismu liste poi cnici le glico ke ralju selsmu zi'epo'u la'ogy"
gismuE .gy
.e lo gismu liste poi cnici le lojbo valsi zi'e po'u la'ogy" gismuL
.gy
.i le la .uindoz. datni cu se ckaji loi dikni lerfu .e loi korcu lerfu
kuku noi naka'e se jarco le xancyskami
.i ro le gi'uste cu se ckaji loi seltcidyjorne befi loi simsa gismu
.i le datni ka'e se cpacu fi le judri po'uxy."
http://www.tlg.uci.edu/~opoudjis/dist/lojban.tr.zip ".xy
.i mi ba zbasu lo la makintoc. datni

ni'o mi ba'o carmi sisku lo vlasisku mutymi'e pe le xancyskami zi'epoi
curmi lenu galfi loi vlaste .i nandu
.i carmi curmi fa tu'a la'ogy." Dictionary "gy. petu'i zoixy.
"http://www.evolutionary.net/dict-info.htm ".gy
.iseki'ubo dy. se pilno lo se bangrtlingana lenu zbasu lo vlasisku poi na
se nandu lenu le'i bangrtlingana valsi cu ca'o se jmina
.iku'i dy. curmi lopo'o sampu vlaste
.i le klani be le lerfu pe pa valsi ve skicu cu mleca li 200
.i la tomreider. cu ti'e masno ki'u lenu na'e steci vlami'e
.i na jarco le liste be le mapti valsi be'o .e le ve skicu vi le mintu
plita
.i le la lotar. vlami'e ja'a go'i
.i la'ogy" BDict gy. petu'i zoixy." http://www.beiks.com xy." cu pe'i
xagrai fole'i xancyskami vlami'e
.i mintu valsi jarco gi'e curmi lenu galfi le jarco tadji
.i le la bydikt. zbasu na curmi lenu lo drata cu zbasu lo vlami'e datni
.iku'i jai galfi lo se tcidu poi se dunda vo'a lo la bydikt. datni gi'enai
djica lenu se pleji
.i mi denpa lenu su'odo troci tu'a la tomreider. pu leka'e nu mi cpedu fi
le la bydikt. zbasu

***

I've just created Lojban databases readable in Tomeraider, a Palm and PC
structured document reader.
Tomeraider is available from http://www.tomeraider.com.
The Windows databases end in .tr, and the Palm databases in .pdb.
The files are a rafsi list (rafsi), a cmavo list (cmavo), a cmavo class
list (selmaho), a gismu list ordered by English keyword (gismuE), and a
gismu list ordered in Lojban (gismuL).
The Windows databases have bold and italic, which cannot be displayed by
the Palm.
The gismu lists have hyperlinks to other gismu.
The databases can be downloaded from
http://www.tlg.uci.edu/~opoudjis/dist/lojban.tr.zip .
I will also be creating a Mac version.

I have been looking for dictionary programs for the Palm that allow
editing dictionaries. This is difficult.
It is easiest with Dictionary (http://www.evolutionary.net/dict-info.htm).
This is why it is used by Klingonists to make a dictionary which is not
inconvenienced by the fact that the Klingon vocabulary is constantly being
added to.
It allows less than 200 letters per entry.
Tomeraider, I am told, is slow because it is not specifically a dictionary
program.
It does not display matching words and word definitions on the same
screen.
Lothar's dictionary did.
I think BDict (http://www.beiks.com) is the best Palm dictionary engine.
It uses a split screen and allows display customisation.
BDict does not allow others to create dictionary files.
But they will convert a file you give them to a dictionary file for free.
I'll wait for some of you to try out Tomeraider before asking them to do
so.

-- 
Nick Nicholas. TLG, UCI, USA. [email-masked]; www.tlg.uci.edu/~opoudjis
Many among their proselytes had sold their lands and houses to increase
the public riches of the sect --- at the expense, indeed, of their
unfortunate children, who found themselves beggars because their
parents had been saints. (Edward Gibbon, _Decline and Fall_.)