Subject: Re: [lojban] Meaningless Talk (esp. Jorge & Helsem)

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2001 01:59:28

la xod cusku di'e

>le satci bangu goi ko'a cu frica le bangu tcaci goi ko'e da .i le za'i
>jimpe ko'a ca'a za'i jimpe loi gerna flalu ku joi loi valsi

i lei gerna flalu cu sucta le nu lanli le bangu tcaci
i lei gerna flalu cu sidbo le bangu tcaci i lei tcaci cu zasti
i lei flalu cu xanri

>.i ku'i
>ko'e cu sidbo ciste je na smuni mintu ko'a .i le jufra .enai le valsi
>na'o selci ko'e

i li'a i lei valsi na se smuni secau lo vanbi

>.i mi .e ko pilno ko'a .enai ko'e va'o le zu'o lanli ci'e le ka smuni
>kakne .i ko'e zmadu ko'a le ka srana be le diklo be'o je ferti le nu
>frica farvi casnu

i pe'i na cumki fa le nu casnu ko'a enai ko'e i ko'a na zasti
secau ko'e

>.i ja'o mi stidi le nu le pensi casnu cu tugni tu'a le nu pilno ko'a
>.i seni'ibo de poi jufra ji'u lu ganai li'u zo'u ma'a xusra be le du'u
>de ka'enai smuni be'o jo cumki fa le du'u de ka'e smuni fi ko'e

i ku'i lu ganai li'u frica zoi gy if gy i le glico valsi cu
ganra zmadu se smuni

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.