Subject: Re: [lojban] Re: Meaningless talk

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 03 Mar 2001 04:29:27

la xod cusku di'e

>no da na tugni

i di'e smuni le du'u da tugni i pe'i do skudji le du'u
no da toltugni

> > <oi le se lifri cu mleca lo'e jinvi le ni le remei sarcu cu zgana>
>
>le mi pa srera zo'u su'u zgana .i mi djica zo selzgana .i pe'i mutce lojbo
>ki'u le du'u le stura cu sampu ci'e le lojbo .enai le glico

i xu le nu karbi lo se lifri lo'e jinvi na se srera

> > <ma'a xusra be le du'u
> > de ka'enai smuni be'o jo cumki fa le du'u de ka'e smuni fi ko'e>
>
>We assert that E can't be meaningful only because it's meaningful
>under system KE.

That is certainly not what the Lojban says, there is no hint
of "because" in the Lojban sentence.

>.oi xu di'u ba jbena le za'o casnu ja'e du'e tai le ca'o casnu tu'a la
>spat.

jbena -> se jbena
casnu -> se casnu
tai -> simsa be

i xu drani

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.