Subject: Re: [lojban] Random lojban questions/annoyances.

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Mar 2001 18:12:42 -0500

On Sun, Mar 18, 2001 at 05:05:23PM -0500, Invent Yourself wrote:
> On Sun, 18 Mar 2001, Robin Lee Powell wrote:
> 
> > I can _know_, with absolute certainty, that the sky is purple. I sure
> > most people would say that my knowlede is wrong. But if you point a
> > colorimiter at the sky, it will in fact come up purple rather than blue.
> 
> 
> .ua xu go'i 

.i ca'a go'i ti'e cu'u le pendo be fa le marji rinka saske 

to .uinai mi na kakne zbasu le zmadu xamgu valsi poi smuni be fa zoi gy
physics gy toi 

bei fe mi

> .i ko skicu cusku

.i le remna kanla cu na xamgu fi le viska be le kuspe be le blanu ce'o
zirpu ce'o zirpu bancu skari seri'a le du'u rodo viska le blanu be fa le
tsani .iji'a le blanu cu traji galtu mokca le ni le remna skari bo viska
fancu kruvi cu kruca le tsani skari fancu kruvi 

co'o mi'e camgusmis.

-- 
http://www.csclub.uwaterloo.ca/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
Information wants to be free. Too bad most of it is crap. --RLP