Subject: Re: [lojban] Random lojban questions/annoyances.

From: Robin Lee Powell <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Mar 2001 18:29:35 -0500

On Sun, Mar 18, 2001 at 05:58:02PM -0500, Pierre Abbat wrote:
> On Sun, 18 Mar 2001, Robin Lee Powell wrote:
> >I can _know_, with absolute certainty, that the sky is purple. I sure
> >most people would say that my knowlede is wrong. But if you point a
> >colorimiter at the sky, it will in fact come up purple rather than blue.
> 
> do visyju'o ledu'u zirpu .iku'i mi visyju'o ledu'u blanu .iri'abo mi xunre
> visycau

.iku'i lo xamgu viska remna cu visyju'o le du'u blanu .ije le se cusku
be do cu sarji le nibli se cusku be mi ki'u le du'u do cusku le du'u le
se visyju'o be mi na dunli le se visyju'o be do

co'o mei'e camgusmis

to pe'i le du'u do smuni be lu xunre visycau li'u djica zoi gy color
blind gy toi

-- 
http://www.csclub.uwaterloo.ca/~rlpowell/ BTW, I'm male, honest.
Information wants to be free. Too bad most of it is crap. --RLP