Subject: Re: http://nuzban.wiw.org -- Dude, this site _rocks_.

From: "A.W.T." <[email-masked]>
Date: Sat, 14 Apr 2001 16:55:19 -0000

--- In lojban@y..., Jay Kominek <jay.kominek@c...> wrote:
> 
> On Fri, 13 Apr 2001, Robin Lee Powell wrote:
> 
> > http://nuzban.wiw.org/
> 
> I'm very glad you (and others, I hope) like it. Its nice to see ones' wor=
k
> being appreciated.

> I'd rather the people who've contributed news articles so far to take a
> bow, they're the ones who are (and will hopefully continue to) making it
> useful.

Visited the place and found some news. Here's one contributed by Björn and =
I'd like to share it with you. I'd rather discuss it's 
grammatical issue than its contents.
Here's the Lojban text:

> la .biorn.golas gubnoi jarco fi'o tcita le grivlici'e de'i zoi jy Monday =
March @ :PM EST jy

> .i le turni be le brito cu xusra le du'u jitro le ca mupli fi la jgalu je=
moklu telbilma goi ko'a .i so'u le mupli fi ko'a facki tu'i la frasno gugde=
.i le turni be la jorne ropno tolcurmi le nu bevri poi jmive ku'o le danlu=
fo ra .i si'a le kadno je merko tugni cu tolcurmi ro le nu bevri le rectu fo=
la jorne ropno .i le turni be le gento cu junbe'i le nuzba be le pamoi mupl=
i fi ko'a fa'o <<

Running through it, I made some rough suggestions for improvement:

.i le turni bele brito cu xusra le du'u jitro le ca mupli befi le jgalu je =
moklu terbilma goi ko'a .i so'u le mupli befi ko'a pu te facki 
le du'u zasti tu'i le fraso gugde .i le turni be la jorne ropno cu tolcurmi=
le nu bevri le jmive danlu fo ra .i si'a le kadno je merko 
tugni cu tolcurmi ro le nu bevri le rectu fo la jorne ropno .i le turni be =
le gento cu junbe'i le nuzba be le pamoi mupli befi ko'a fa'o
 
Further suggestions!

.aulun.