Subject: Re: tanru [was: RE: [lojban] Three more issues

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Apr 2001 02:34:45

la maikl cusku di'e

>fu'e.o'onairu'e pe'ipei srera xaksu fa mi le nuntroci temci
>lepu'u finti le bi'unai broda cei skutcaci co lobykai .i xu
>zasti fa le drata be la'edi'u .i pa'e lo broda ba binxo fi ma
>.onai le nuntroci pesekai leka mibypre fu'o

i ui pluka fa le nu zgana le nu jarco bau la lojban le ka
fengu i ku'i mi milxe le ka burna le nu mi na culno le ka
jimpe i mi cpacu le sidbo enai ku'i le tcila i lei preti
mi cfipu

>.i to'u ko mintu
>zukte gi'ebabo te cmene fa la xlali fe le jalge be le nuntroci
>nanca poi zirpu ja lojbo

i ta'ope'i lu fi zo xlali li'u enai lu fa la xlali li'u
se skudji i ta'onai li'a le bangu cu selfinti lei pilno
i le terpinka cu stidi ije le pilno cu jdice

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.