Subject: Re: tanru [was: RE: [lojban] Three more issues

From: Value Yourself <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Apr 2001 01:35:49 -0400 (EDT)

On Thu, 19 Apr 2001, michael helsem wrote:

> >From: [email-masked]
> li'o
> >Mayhap, when there are lojban speakers to have colloquy. But one tends to
> >think that they, like most speakers will express reasonably clear thought
> >in
> >context and that is, alas, often not the case with your cryptic remarks
> >(see
> >several years of attempts to puzzle them out).
>
> fu'e.o'onairu'e pe'ipei srera xaksu fa mi le nuntroci temci
> lepu'u finti le bi'unai broda cei skutcaci co lobykai .i xu
> zasti fa le drata be la'edi'u .i pa'e lo broda ba binxo fi ma
> .onai le nuntroci pesekai leka mibypre fu'o .i to'u ko mintu
> zukte gi'ebabo te cmene fa la xlali fe le jalge be le nuntroci
> nanca poi zirpu ja lojbo

pe'i le do kamselsku cu mutce ke lojbo je selcfipu .i bi'unai zmadu le
selsku po'e le ta'e glico bo cusku je pante .i ji'a ky. srana le jboru'i
.i ku'i mi jinvi le du'u do dukse pilno le cmavo be zo fa

------
1.Why are you measuring the measure? The measure is the same. Even after
Great One, the bones will be broken. I am telling you. Relic should believe me.
2.Where after religion you believe in religion and wish that to Ora.
Emptiness is that what Baby God's Eye is fighting for.