Subject: Re: [lojban] Re: "not only"

From: Value Yourself <[email-masked]>
Date: Sat, 21 Apr 2001 19:35:37 -0400 (EDT)

On Fri, 20 Apr 2001 [email-masked] wrote:

> Since neither of the sentences has much to do with the subject under
> discussion, I don't suppose it matters much, but why flaunt an admittedly bad
> translation of something at best marginally relevant in the midst of an
> argument. It is very bad strategy, unless you are going to pull off a really
> clever coup soon.

do drani .i mi srera le nu pilno le tergismu kei va'o le za'i dukse le ka
ciska sutra .i mi dramau cusku di'e

"Only females are pregnant". This says two things:

1. Non-females are not pregnant
2. At least one female is pregnant

.i mi krici le du'u drani fanva fi la lojban. fu di'e

.i lu no da poi na'e fetsi ca'a pazvau li'u goi ko'a nibli di'e poi remei
sidbo

.i 1mai la'e ko'a to li'a no selju'o terze'a zo'o toi
.i 2mai su'o fetsi ca'a pazvau

ni'o ko zgana le du'u le selfanva be fo le glibau bei ko'a cu jufra le
fetsi .i ku'i ko'a jufra na'ebo le fetsi

ni'o ko'a tcica va'o le du'u claxu le remoi selnibli kei ji'u le du'u
racli casnu le srana terfrica to .ini'ibo da'o ro da jetnu jufra de zo'u
da jetnu sera'a ro le klesi be de toi .i da'o va'o le za'i no da ca'a
pazvau kei do cusku tezu'e no de di poi srana le fetsi .iseni'ibo da'o do
ca'a djica le zu'o cusku le sedu'u no da poi na'e fetsi ba'e ka'e pazvau

------
1.Why are you measuring the measure? The measure is the same. Even after
Great One, the bones will be broken. I am telling you. Relic should believe me.
2.Where after religion you believe in religion and wish that to Ora.
Emptiness is that what Baby God's Eye is fighting for.
q2w