Subject: Re: [lojban] Re: "not only"

From: Value Yourself <[email-masked]>
Date: Sat, 21 Apr 2001 20:35:33 -0400 (EDT)

On Sun, 22 Apr 2001, Jorge Llambias wrote:

>
> la xod cusku di'e
>
> >.i lu no da poi na'e fetsi ca'a pazvau li'u goi ko'a nibli di'e poi remei
> >sidbo
> >
> > .i 1mai la'e ko'a to li'a no selju'o terze'a zo'o toi
>
> i xu ko'a nibli la'e ko'a

fanva fu di'u .i ru'a va'o le du'u ko'a jufra kei ko'a jufra la'e ko'a .i
ku'i na vajni ja cinri mi

> > .i 2mai su'o fetsi ca'a pazvau
>
> i le du'u no na'e fetsi ca'a pazvau na nibli
> le du'u su'o fetsi ca'a pazvau

.i mi jimpe la'e di'u goi ko'e .i ku'i va'o le za'i do djica le nu ba'e
sidju le do tercusku kei kei tezu'e ma do cusku da po le si'o fetsi .i mi
lanli fi le prenu mukti be le pu'u cuxna le steci valsi

.i ja'o ko'e drani le ka logji .i ku'i ma mukti tu'a ko'e .i zukte fi ma
.i mu'i le kamcizra le tercusku na'o sruma le du'u le remoi sidbo cu jetnu

------
1.Why are you measuring the measure? The measure is the same. Even after
Great One, the bones will be broken. I am telling you. Relic should believe me.
2.Where after religion you believe in religion and wish that to Ora.
Emptiness is that what Baby God's Eye is fighting for.