Subject: RE: Beatles (was: RE: [lojban] Three more issues)

From: "And Rosta" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Apr 2001 14:27:20 +0100

Lojbab:
> At 02:20 AM 04/24/2001 +0100, And Rosta wrote:
> > > >Does {la bitlz} mean (a) "each of those x such that I am calling x
> > 'bitlz'",
> > > >or (b) "each member of the group that I am calling 'bitlz'", or (c)
> > > "the thing
> > > >I am calling 'bitlz'"? (a) wouldn't work, because I'm not calling Ringo
> > > >'bitlz'. (c) wouldn't work, because I'm calling the group 'bitlz', and
> > > >the group is not a minimal unit of person. (b) would work, but then
> > > >"la bitlz cu girzu" would, undesirably, be false.
> > >
> > > la bitlz goi la djan joi la paul joi la djordj joi la ringos cu prenu gi'e
> > > girzu
> >
> >ro prenu girzu na ku prenu .i
> >loi se du'u ro prenu cu prenu pa mei kei pu se cusku la lojbab .i
> >ro prenu su'o re mei na ku prenu pa mei
>
> mi cusku le sedu'u la bitlz cu gunma

gunma fa ro girzu

> .i lo gunma cu girzu gi'e pamei.

ro gunma be su'o re broda cu gunma pa mei gi'e broda su'o re mei

> .i mi na cusku tu'a ro prenu .ijeku'i cusku piro ba'e lei prenu cu prenu
> gi'e girzu

da poi ke'a du ga loi gerna be la lojban gi la lojbab zo'u cumki fa loi
du'u la'e di'u goi ko'a jetnu da

i ku'i fatci fa loi du'u ko'a to'e logji

--And.