Subject: Re: [lojban] Re: ko kau?

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Wed, 09 May 2001 00:04:37

la adam cusku di'e

[li'o]
>i ku'i pe'i se pilno fa
>le nu te smuni le ka ka'e fasnu kei le ka ce'u stura dunli loi ca'a
>fasnu gi'u ca'a fasnu ja zasti ja racli

i la'a do drani i ku'i mi za'o senpi

>i le te bridi be zo mucti na panra le te bridi be zo marji

i seki'ubo ge zo tolmucti zo marji na mintu gi zo mucti zo tolmarji
na mintu i ma se tolmarji

>i ja'oru'e
>zo dacti cu zmamapti le dukti be le smuni be zo mucti i pau ro dacti
>cu marji

i le gi'uste cu simlu le ka stidi la'e di'u

>ije'i cumki fa le nu mucti

i pe'i ei naje go'i i ku'i y ja'oru'e jenai go'i

co'o mi'e xorxes

>mu'o mi'e adam

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.