Subject: Re: [lojban] udhr

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sun, 20 May 2001 17:16:23

la biorn cusku di'e

>pamoi le tonselsku

ton- torni "twist"??

>lo ro remna cu zifre .ei

That's "at least one of all human beings should be free".
You want {ro remna} or {ro lo remna}.

The declaration seems to be a statement about how things are,
not how they should be, so I wouldn't use {ei} there. Also,
the "born" part is missing. Maybe:

{ro remna cu se jinzi le ka zifre gi'e dunli fi le ka selsinma
e le selflalu}

>.i lo go'i cu dunli .ei vo'a le ka selsinma ku .e lo
>selflalu

{lo go'i} is "some human beings" and {lo selflalu} would
be "some rights"

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.