Subject: Re: [lojban] Allah

From: "Jorge Llambias" <[email-masked]>
Date: Sat, 02 Jun 2001 03:10:27

la pycyn cusku di'e

>But I think the Alice translators, for example, have given up on a
>lot of Alice -- the horrible puns first, I suspect.

The translation is there for anyone interested to comment,
including the horrible puns...

@c The master was an old Turtle--we used to call him Tortoise--'
@c `Why did you call him Tortoise, if he wasn't one?' Alice asked.
@c `We called him Tortoise because he taught us,' said the Mock
@c Turtle angrily: `really you are very dull!'

i le ralju cu tolcitno cakyrespa noi lu ractu canmi'a li'u cmene
ke'a mi'a li'u
i lu ki'u ma do'o te cmene ra lu ractu canmi'a li'u va'o le nu
ra na ractu sei la alis te preti li'u
i lu mi'a te cmene ra lu ractu canmi'a li'u ki'u le nu ra ctuca mi'a
sei le jitfa cakyrespa cu fange cusku i je'u do bebna mutce li'u

co'o mi'e xorxes

_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.